Prawo Przyciągania

Gabrielle Ginsberg była publicystką z obfitością nerwów, a Braden Pierce był asystentem adwokackim okręgiem, pełnym szczęścia. Gabrielle chciała Braden, a Braden chciał Gabrielle.

Zamiast tego byłem w stanie podejść do życia inaczej. Ucząc się być wdzięczni za to, co codziennie otrzymuję, takie jak: miłość moich dzieci, przyjaciół, ogólne doświadczenie w mojej podróży i oczywiście przeżywałem złe i dobre. Ale wszystkie te doświadczenia są nieocenionym skarbem dla mnie. Więc nie zakładaj, że wszyscy chcą przyciągnąć rzeczy, o których wspomniałeś wcześniej.

Utworzony przez wiodącego trenera i mistrza Prawa Przyciągania, planista upoważnia Cię do wyznaczania wielkich celów na całe życie. Postępujecie zgodnie z tymi samymi metodami, na milionach miliarderów i miliarderów na całym świecie. Kiedy nauczysz się tych mniej znanych metod tworzenia śmiałych celów, które nie tylko wyzwaniem, ale także dodać energię i pasję do swojego życia, będziesz automatycznie rysowany, aby je osiągnąć.

Jeśli ćwiczesz te techniki z czymś prostym, nadszedł czas podjąć działania i oczekiwać, że Twoje wyniki. Jeśli korzystasz z systemu, aby znaleźć wspaniały parking, wsiądź do samochodu i pojedź do tego miejsca parkingowego z pełną intencją i oczekiwaniem, że znajdzie to dla ciebie jasne. Ogłoś głośno. To miejsce parkingowe jest dla mnie jasne. Jestem na miejscu w miejscu, które jest dla mnie otwarte ". Ponownie, jesteśmy w pełni świadomi, że to wydaje się naprawdę głupie, ale jest to krok krytyczny.

Pomyśl o tym jako sygnał radiowy. Podczas skanowania przez radio, między stacjami walczą o sygnał. Większość ludzi jest dość zaznajomiona z tym doświadczeniem. Obie stacje rywalizują i od czasu do czasu usłyszysz jeden utwór, a następnie części innego utworu zaczynają się baczać. Zauważysz, że żadna stacja nie jest doskonale wyraźna i wyraźna. W ten sam sposób, gdy doświadczasz wątpliwości lub strachu, te myśli i uczucia przerywają i konkurować z Twoimi pragnieniami.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawo Przyciągania - porady dla osób, które są poważnie zainteresowane obfitością

Tajemnica, sekret i prawo przyciągania